Monday, November 15, 2010

amek kad laporan bby!!!

hehe.. bby is actually my adik bongsu.. =) skolah agama bertam... i guess laa... hehe not bad result bby... dy mmg bdk pndai pon.. tgk la kakak dy ni... winkk~ winkk~ hahaha surprisingly, xprasan pon mne 1 ustazah... coz u know what? i think they also have uniform for teachers kot... xtaw la... wrne biru muda... at first i thought yg duduk kt takhta tu ketua kelas yg bajet raja.. tp rupenye mmg ustazah dy... gosh.. do they have to wear tt uniform? ke tu mmg bju kurung ustazah tu? hehe ske aty aq jek... whatever pon... my sis n me can't spend more than a minute kt skolah tu... bising btol bdk2 ni... hahahahha well guys.. enjoy the pic ok.. xoxo


nk taw npe xrmai dlm kelas? sbb diorg sume wt onar kt luar tu hah! urghh..

uuhhhh... posing kt tgge jap u! tgn tercacat ckt..hehe

my lovely sis... drift baik punye!!

bby! perbezaan my lil sis n me ni is a LOVE to wear uniform skola k.. tp dy HATE it.. haha

No comments:

Post a Comment