Friday, December 10, 2010

10 dec 2010...

hye everyone!
this is my 1 time tulis blog kat sini...
thanks to my sweet HEART Sarah Idilfitri...
coz beri kepercayaan kepada aku...
love her so much...
Klu ikotkan tajuk atas 10 dec memang hari yg paling memenatkan aku...
mana tak nye...
aku rasa aku dah leh lawan badang dah...
sampai 10 kotak n beg aku angkat n letak dlm kereta...
azab mengangkat semua benda2...
apa leh buat(2 lah degil suruh hantar brg2 balik tak nak)
part ni best sikit...
lepas brg terakhir aku letak dlm kereta,aku ingat nak 2kar tempat parking kereta je...
coz tempat diorg park 2 panas gile...
dlm mengalihkan kereta,otak aku ligat dok fikir tak kan nak terus naik?
aku penat nak mampus ni...
so dgn takde niat sgt aku pergilah shell...
isi minyak lah katakan...
time aku nak balik 2...
aku coll si sarah manje hati ku...
fon aku tercampak time aku buat o turn 2...
bkn laju sgt pun cuma tibe2...
coz tgh nak dial fon syg hati ku...
maaf syg...
tak sengaja,nak coll tp fon terbang...
kali ni dah msk 3 kali fon aku terbang...
kali pertama sampai retak screen...
kedua n ketiga ni nasib baik lah takde apa2 sgt...
ni msk berkerja nanti lg teruk kot kena fon ni...
spare fon ready oo...
hari ni jgk hari yg paling indah patutnya...
dpt balik kul 11 pg...
kul 3 ptg br aku balik...
settel kan buku putih n lain2 lg...
tgh2 aku drive dlm kereta(pakai earphone)
aku dengarlah lagu dari fon...
punya banyak lagu dlm fon aku 2...
sekali kluar lagu simple plan perfect...
adoi...
lagu ni kluar time btul2 lps aku dpt tiket toll...
aku layan lah...
sambil dok nyanyi jerit2 dlm kereta sorg2...
sambil2 2 otak aku ni dok teringat sal aku belajar kat melaka...
kluar lah air mata seorg lelaki bila teringat aku ada buat silap n lain2 time 2...
maaf sgt2 kepada lec aku...
memory hari ini adalah satu kenagan yg tak dpt dilupakan...

 
ni kerja sarah...
aku dah tak edit pic dah,semua sal final projek aku..
hahaha...
tak pe...
cuti ni leh buat banyak2 pic edit kami...
pic pertama sarah n pic aku yg ketiga kebawah sama je pose nye cute gile!
haha

1 comment:

  1. sara: ksian ome pnt... blek2 tido jap, bngun tdo trus kne teman kn syg on9 smpai kul 3 lbh.. sorry ome ! hehe

    ReplyDelete