Sunday, December 12, 2010

imperfect...

hari ahad...
sweet sunday bg semua org yg berkerja...
hari ini aku bgn2 tido je mengidapi penyakit pening kepala yg kronik...
bkn aku nak mengeluh or apa2...
tp tak tahan dgn sakit kepala aku kadang2...
hari ini terutamanya...
aku nak dok tgk tv pun prob...
apa lah masalah kepala aku ni sampai nak tgk tv pun bermasalah...
ok2 sudah dgn prob 2...
hari ni aku tak buat apa2 pun selain dok tgk tv n tgk fb...
nak kluar mls lah sgt2...
aku pun tak tahu apa nak buat...
tgh2 dok2 msg sygkun,tibe2 tak leh sent msg...
adoi,kena topup lg...
mls tul nak kluar...
tak pe lah...
kejap lg aku pergi lah...
lps mandi mlm...
then buat apa2 yg patut lepas 2...
aku dok tgk gambar org kesayangan aku je td...
aku rindu bangat...
tak tahu kenapa time aku sakit ni aku dok teringat org yg aku syg...
aku nak gile dok ingat die sejak akhir2 ni...
mungkin lah hayat aku tak panjang?
tp mungkin sbb aku ditakdirkan hidup dgn die...
apa2 pun...
skrg aku bahagia sgt dgn die...
die btul2 memahami aku(even aku ni gedik tahap gaban)
aku harap hubungan kami bertahan sehingga ke akhir hayat...
i realy love her...
she naver ask me to change...
well,peragai aku yg agak manje(bkn agak manje tp memang manje sgt pun)
die je yg pernah ckp dgn aku jgn berubah coz i like the way you are...
jantung aku cair sgt...
pertama kali aku dgr org ckp dgn aku cam 2...
selain ni mintak aku berubah coz aku mcm budak2...
yes,i am budak2...
so?
that me...
she like me about that...
i just being my self...
i not pretending...
i will always b my self...
because if i am perfect i am not human at all...
imperfect is the just i like to be...

2 comments:

  1. wah ! seronok bace post ney. HAHA. btw, wish u happy sampai akhir hayat . aminn.

    ReplyDelete
  2. thanx nadira.. =)
    ome, u'r so cute...
    thanx for loving me that much...
    i'll love u more.. <3
    (sara)

    ReplyDelete